„Ciepło z klasą” okazało się największą kampanią społeczną, jaka została przeprowadzona w naszym kraju przez firmę z branży grzewczej. Misją Galmet stała się modernizacja infrastruktury budynków szkolnych i poprawa sytuacji tysięcy uczniów i nauczycieli w całej Polsce. W kampanii „Ciepło z klasą” aktywny udział wzięło ok. 70 000 uczestników i ponad 200 szkół i placówek edukacyjnych z całego kraju – skomentował dla nas przedstawiciel firmy.

W ogólnopolskim głosowaniu szkoły rywalizowały ze sobą o Hybrydowe Systemy Grzewcze o łącznej wartości 230 000 złotych. W pierwszym etapie projektu zwyciężyły trzy szkoły, które uzyskały największą liczbę głosów internautów:

  • Zespół Szkół Budowlano-Drzewnych w Żywcu,
  • Zespół Szkół nr 1 w Łosicach,
  • Gimnazjum nr 1 w Głubczycach.

Zainteresowanie kampanią przerosło nasze najśmielsze oczekiwania – dodał.

W odpowiedzi na ogromne zaangażowanie szkół w kampanię i gorące prośby uczestników, Galmet podjął decyzję o przedłużeniu tej akcji i stworzył szkołom dodatkową możliwość zdobycia wyjątkowych nagród w Wielkiej Dogrywce kampanii „Ciepło z klasą”. Wielka Dogrywka ruszyła wraz z rozpoczęciem roku szkolnego i trwała do ostatniego dnia września. Uczestniczące w niej placówki walczyły o zdobycie atrakcyjnych nagród o wartości ponad 30 000 złotych.

Po zaciętej rywalizacji Wielką Dogrywkę wygrała Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach, zdobywając voucher o wartości 28 750 złotych. Drugie miejsce zajęło Publiczne Przedszkole z Łękawicy, zdobywając tablicę interaktywną wraz z projektorem. Na trzecim miejscu uplasowała się Społeczna Szkoła Podstawowa z Wszemborza, wygrywając zestaw profesjonalnych piłek sportowych.

Zastosowanie Hybrydowych Systemów Grzewczych Galmet pozwoli dyrektorom zwycięskich szkół ograniczyć koszty stałe związane z ogrzewaniem, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na rozwój placówek.

Jako lider branży Galmet wyznacza nowy, odważny sposób komunikacji. Poprzez swoje działania firma nie tylko buduje swoją markę pokazując, że Polacy potrafią tworzyć wspaniałe produkty , ale także umacnia wizerunek całej branży grzewczej w Polsce. To, co najważniejsze i najpiękniejsze w tej kampanii to fakt, że takie przedsięwzięcie pomaga tysiącom uczniów i nauczycieli w całej Polsce.

Opracowano na podstawie: materiałów i rozmowy z przedstawicielem Galmet

Katarzyna Cieplińska

Redaktor GLOBEnergia