W życiu każdej firmy przychodzi moment podsumowania zmian, jakie w niej zaszły przez lata funkcjonowania. W historii firmy Immergas ten moment właśnie nastał, a okazją do tego jest obchodzony w tym roku jubileusz 50-lecia firmy, przy okazji którego firma zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku.


Fot: Jak zmieniało się Immergas. Źródło: Immergas


Nowe logo oraz identyfikacja wizualna firmy odwzorowują nowy koncept i filozofię działania firmy. Immergas to dziś marka ze zdecydowanym ukierunkowaniem na przyszłość, a nowy znak mocno podkreśla otwarcie się na nowe kierunki rozwoju.
Nowy Immergas-1Zmiany, jakim poddawane jest logo firmy, odzwierciedlają rozwój marki na przestrzeni lat. W 50-letniej historii firmy Immergas jej logo zmieniało się kilkukrotnie, wyznaczając kamienie milowe zgodnie z kierunkiem rozwoju firmy. Nowe logo bardzo mocno odzwierciedla i przekazuje najważniejsze wartości marki Immergas. Marki mocno technologicznej, innowacyjnej, nowoczesnej. To wartości pielęgnowane przez Immergas od lat.
50 lat historii marki na rynku to solidna podstawa pozwalająca nam dziś patrzeć z podekscytowaniem w nadchodzącą przyszłość, a odświeżenie wizerunku marki to kluczowe wydarzenie na drodze do kolejnych sukcesów i zmian – komentuje zmiany Witold Ludwiczak, Dyrektor Zarządzający Immergas Polska Sp. z o.o.
 
Zmiany znajdują swoje odzwierciedlenie w nowej tożsamości marki: nowe logo to czysta, bardziej nowoczesna czcionka, wyraziste kontury, a jednocześnie wizerunkowo zachowana kolorystyka. Metamorfozę wizerunku przeszedł również bohater marki Immergas – Caius Camillus, który od lat jest bardzo dobrze rozpoznawalną ikoną, zwłaszcza przez grono Partnerów Handlowych firmy, Instalatorów i Serwisantów.
 
Nowe logo na szeroką skalę zadebiutuje w kampanii marketingowo – informacyjnej, która wspierana jest hasłem „Immergas. The sign of the future”. Nasza nowa tożsamość to znacznie więcej niż tylko nowe logo – mówi Magdalena Oskiera, Kierownik Marketingu Immergas Polska. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi przekazujemy wszystkie wartości, którymi jako firma kierujemy się na co dzień. Kampania ma na celu poinformowanie użytkowników o naszym nowym logo, a jednocześnie podkreślenie faktu, że jesteśmy dynamiczną, nowoczesną marką wyznaczającą trendy w branży grzewczej.
 
Jednym z elementów odświeżenia wizerunku jest również nowa strona internetowa Immergas Polska, która w nowoczesnej odsłonie prezentuje ofertę produktową Immergas. Przejrzysty układ strony ułatwia dostęp do najważniejszych informacji i funkcjonalności, a nowa grafika uzupełnia zmiany wizerunkowe firmy.
Źródło: Immergas