Redakcja magazynu Facility Manager ma zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie w branży nieruchomości komercyjnych, przemysłowych i biurowych:

IV Ogólnopolskie Szkolenie Facility Management 2014
Prestiż i wizerunek nieruchomości, a skuteczne zarządzanie.
11-12 czerwca 2014, Zamek Ryn, Mazury

Na szkoleniu dowiesz się…:

1. Jak radzić sobie z bieżącą, wielowątkową pracą zarządcy/kierownika technicznego, aby nie zaskoczyły Cię nieprzewidziane problemy i koszty
2. Jak skalkulować rentowność inwestycji, aby jednoznacznie przesądzić jej opłacalność i czas po jakim się zwróci
3. Chcesz wiedzieć, jak najbardziej skutecznym zarządcom obiektów komercyjnych udało się pozyskać nowych, wysoko rentownych najemców w 2013 roku
4. Jak radzić sobie z konfliktowymi sytuacjami we współpracy z właścicielem, podwykonawcami i najemcami
5. Poznasz najlepsze rozwiązania oszczędnościowe, jakie w 2013 roku wdrożono w wybranych budynkach
6. Jak praktycznie podejść do zagadnienia oszczędności energii i jak poradzili sobie z nim Twoi koledzy z branży w minionym roku
7. Jak zapewnić bezpieczeństwo i niezawodność techniczną w budynkach przemysłowych, komercyjnych i magazynowych
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
W ramach IV Ogólnopolskiego Szkolenia Facility Management będziemy gościć blisko 100 osób odpowiedzialnych za zarządzanie biurowcami, magazynami, budynkami przemysłowymi i innymi typami obiektów. Wśród nich pojawią się:
• Właściciele różnego typu budynków
• Property managerowie
• Facility managerowie
• Zarządcy nieruchomości
• Dyrektorzy i kierownicy administracyjnych
• Dyrektorzy i kierownicy techniczni
PRELEGENCI:
• Dr Bartłomiej Śliwiński, Dr Renata Gabryelczyk – Zajęcia grupowe: zarządzanie i konstruowanie procesów w obszarze Facility Management w świetle normy PN-EN-15221.
• Magdalena Majchrzak, Julita Spychalska – Nasze ekspertki opowiedzą o skomplikowanym procesie przeprowadzki firmy do nowego obiektu. Jeśli poszukujesz wiedzy na ten temat, z pewnością uzyskasz ją podczas tej prelekcji.
• Wojciech Rogala, Krzysztof Brzeziński – Case Study: Ekspercki duet od tematyki zarządzania centrami handlowymi przedstawi uczestnikom case study galerii handlowej, która boryka się z problemami w komercjalizacji i spadkami odpowiedzialności oraz dochodów.
• Zbigniew Mazurek – Warsztaty: prelegent opowie o procesie dochodzenia do porozumienia pomiędzy stronami, podczas sporządzania umów na usługi FM. Będą to praktyczne warsztaty wsparte zagadnieniami prawnymi oraz prezentacjami modeli współpracy, które każdy będzie mógł zaimplementować w swojej bieżącej działalności.
• Adam Polanowski – Zarządzanie dużym portfelem nieruchomości w praktyce.
• Zbigniew Mazurek, prof. Jerzy Mikulik – Panowie od lat są związani z Polskim Komitetem Normalizacyjnym, a ich zainteresowania ściśle wiążą się z nowoczesnym oprogramowaniem dla obiektów.
PROGRAM SZKOLENIA:
PANEL WARSZTATOWY NR 1.
Utrzymanie sprawności technicznej budynków i współpraca z podwykonawcami- jak mieć wszystko pod kontrolą?
PANEL WARSZTATOWY NR 2.
Narzędzia i warsztat pracy skutecznego zarządcy/ kierownika technicznego.
PANEL WARSZATOWY NR 3.
Rentowne inwestycje w obiekcie przemysłowym, biurowym i komercyjnym.
PANEL WARSZATOWY NR 4.
Komercjalizacja obiektu i pozyskiwanie najemców w realiach rynku 2014.
PANEL WARSZTATOWY NR 5.
Kompetencje miękkie i negocjacyjne, czyli jak sobie radzić ze współpracownikami w konfliktowych sytuacjach.
PANEL WARSZTATOWY NR 6.
Gdzie szukać oszczędności w zarządzaniu obiektem przemysłowym, biurowym i komercyjnym w 2014 roku?
PANEL WARSZTATOWY NR 7.
Energooszczędności w praktyce – jak znaleźć obszary, w których mogę najwięcej zaoszczędzić?
TYLKO U NAS! Na Państwa życzenie wprowadziliśmy do agendy spotkania 3 WARSZTATY SPECJALNE!
• Warsztaty sporządzania budżetu nieruchomości – praca w grupach na przykładzie wybranego obiektu
• Warsztaty sporządzania przykładowej kampanii reklamowej dla centrum handlowego i biurowca- narzędzia, kanały, analiza cen mediów i ich skuteczności- jak zdefiniować i osiągnąć zamierzony cel?
• Warsztat kalkulacji projektu inwestycyjnego – jak oszacować czy i po jakim czasie inwestycja nam się zwróci?
Kontakt do organizatora:
Krzysztof Kogut
redaktor naczelny
Facility Manager
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
ul. Polska 13, 60-595 Poznań
Tel. 61 66 55 829
Tel. Kom. 695-899-967
Sebastian Pierzgalski
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. +48 61/66 55 815
kom. / 48 601 325 345
Bartłomiej Jęchorek
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. +48 61/66 55 894
kom. / 605 450 049