Viessmann w dniach 14 – 18 marca 2017 r. weźmie udział w Targach ISH Energy 2017, które odbędą się we Frankfurcie. Firmę podczas Targów ISH Energy 2017 będzie można znaleźć na stoisku F96/G94 w hali nr 8. Co Viessmann zaprezentuje podczas Targów ISH?

  • Mnóstwo nowości produktowych,
  • Kompleksową inscenizację cyfrowych usług serwisowych dla rzemiosła instalatorskiego,
  • Interesującą podróż wehikułem czasu przez stuletnią historię naszego przedsiębiorstwa,
  • …spojrzenie w przyszłość!

Smart Room Heating App firmy Dimplex to aplikacja zapewniająca intuicyjną kontrolę systemu z pompami ciepła Dimplex. Regulacja temperatury odbywa się nie na podstawie krzywej grzewczej, ale na bazie rzeczywistych nastaw i ich odchyleń od zaprogramowanych wartości. Zasada działania systemu Smart RTC+ jest niezwykle prosta – automatyka pompy ciepła wraz z zainstalowanymi regulatorami RTM Econ A/U mierzy temperaturę w każdym pomieszczeniu i za pomocą siłowników na rozdzielaczach otwiera obwody odpowiedzialne za dystrybucję ciepła do poszczególnych pomieszczeń niezależnie od pozostałych. W połączeniu z systemem sterowania Dimplex Smart RTC+ i automatyką Dimplex WPM Econ5 umożliwia ona sterowanie niezależnie do 10. pomieszczeniami. Można ją pobrać z App Store.


Logo Spirvent 255x80

Spirvent, dbając o jakoś wykonywanych instalacji, regularnie przeprowadza szkolenia dla instalatorów systemu WOLTA – mają one charakter warsztatowy i teoretyczny. Odbywają się one średnio co 2 tygodnie, zarówno w siedzibie firmy w Poznaniu, jak i u lokalnych dystrybutorów. Udział w szkoleniu Spirvent pozwala na:

  • Dokładne zapoznanie się z systemem WOLTA,
  • Naukę uruchomienia każdego elementu systemu WOLTA.

Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń można znaleźć na stronie producenta w zakładce Szkolenia, a ich terminy w zakładce Harmonogram Szkoleń. Najbliższe szkolenie zaplanowane jest na 22 lutego 2017 r. w Krakowie.


Galmety logotypLaur Umiejętności i Kompetencji na trwale wpisuje się w polską rzeczywistość – to nagroda dla ludzi nieprzeciętnych, wyróżniających się firm, organizacji i inwestycji, które aktywnie i skutecznie tworzą gospodarkę rynkową oraz działają w europejskich standardach. Platynowy Laur otrzymał prezes firmy Galmet, Stanisław Galara. Uroczysta gala wręczenia nagród przyznawanych przez Opolską Izbę Gospodarczą odbyła się w Filharmonii Opolskiej 27 stycznia. To już kolejny, tym razem platynowy laur dla prezesa Galmet.


Według najnowszych danych Global Data firma Jinko Solar jest nowym światowym liderem w zakresie dostaw modułów fotowoltaicznych. Łączna moc dostarczonych na rynek modułów w 2016 roku waha się w zakresie 6,6 – 6,7 GW. Nowy Lider w zakresie dostaw modułów ma na swoim koncie nie tylko wzrost dostaw, ale również rozszerzenie kierunków i poszerzenie bazy klientów. Firma Jinko Solar pnie się w górę od kilku lat. W 2014 roku firma była na 5 miejscu wśród czołowych dostawców. Rok temu byli na miejscu trzecim, by w końcu zawędrować na szczyt zestawienia.


Panasonic

Panasonic rozszerzył ofertę zasilanych elektrycznie układów typu VRF o nową serię ECOi EX wyróżniającą się wysoką efektywnością energetyczną oraz możliwością pracy w skrajnych temperaturach. Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o małych budynkach komercyjnych, takich jak sklepy czy biura, jak również dużych obiektach przemysłowych. Nowa linia ECOi EX 7 oznaczona symbolem ME2 będzie dostępna na polskim rynku od listopada 2017 r. jako modele w trzech rozmiarach, o mocach od 8 KM do 20 KM. Rozwiązanie zapewnia dużą elastyczność w projektowaniu instalacji, pozwalając na tworzenie rozległych układów o łącznej mocy do 80 KM.


Buderus

Buderus został wyróżniony tytułem SUPER MARKA 2017 – Jakość, Zaufanie, Renoma, który jest przyznawany markom o największym potencjale rozwoju obecnym na polskim rynku. Organizatorzy programu SUPER MARKA 2017 – Jakość, Zaufanie, Renoma, prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, po raz ósmy przeprowadzili badania rynkowe mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.