We wrześniu ruszyła kampania Innogy Polska, promująca najnowszą ofertę skierowaną do klientów indywidualnych z grup taryfowych G11, G12 i G12w „Moc i Pomoc”. Nowy produkt gwarantuje stałą, niższą niż w ramach taryfy, cenę energii elektrycznej oraz pomoc fachowców przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Jest ona bardzo podobna do oferowanego przez PGE pakietu „Prąd z pomocą fachowców”, a także usługi Taurona „Prąd z serwisantem 24H”. W przypadku awarii Klient może liczyć na pomoc m.in. takich specjalistów jak: hydraulik, elektryk czy szklarz.

Klienci Innogy Polska będą mieli dostęp do usług serwisantów w ramach pakietu

Innogy Polska w ramach realizowanej strategii rozwoju usług i produktów dla obecnych i przyszłych Klientów z taryf: G11, G12, G12w wprowadziła do oferty nowy pakiet „Moc i Pomoc”. Dzięki niemu Klienci będą otrzymywać energię elektryczną w stałej cenie przez 24 bądź 36 miesięcy. Będą mieli również możliwość skorzystania z całodobowej pomocy fachowców w razie awarii czy domowych usterek. W takich sytuacjach 3 razy do roku wszelkie koszty związane z zakupem materiałów dojazdem i pracą specjalisty (do kwoty 500 zł) pokrywa ubezpieczyciel w ramach podpisanej przez Klienta umowy na usługę „Moc i Pomoc”. Jeżeli natomiast koszt materiałów naprawczych jest wyższy, Klient jest o tym informowany i ma wtedy możliwość podjęcia decyzji czy chce skorzystać z pomocy Innogy Polska, czy woli realizować naprawę we własnym zakresie. W ramach oferty Klient ma do dyspozycji usługi: hydraulika, elektryka, ślusarza, dekarza, szklarza oraz technika instalacji grzewczych, a za dodatkową opłatą również specjalisty IT oraz technika AGD.

W pogoni za trendami na rynku dostaw energii – kolejna firma realizująca taki pakiet

Rynek energetyczny podlega ciągłym zmianom – rola firmy energetycznej nie ogranicza się już tylko do sprzedaży energii odbiorcom, ale obejmuje również szereg usług dodatkowych, które zwiększają komfort prowadzenia gospodarstwa domowego. Przykładem takiej usługi jest „Moc i Pomoc”, która gwarantuje stałą cenę za energię elektryczną, a dodatkowo oferuje wsparcie specjalistów w razie nieprzewidzianych domowych awarii. – mówi Janusz Moroz, członek Zarządu ds. Handlu w Innogy Polska. Warto wspomnieć, że podobne pakiety w swojej ofercie mają m. in. PGE oraz Tauron.

Nowa oferta będzie obowiązywać do 31 grudnia 2017 r. Miesięczny koszt dodatkowej usługi assistance, umożliwiającej korzystanie z pomocy fachowców, w przewidzianej ofercie cenowej wynosi 5,55 zł miesięcznie.

Więcej informacji na temat oferowanej przez Innogy usługi dostępnych jest na stronie internetowej www.mocipomoc.pl.

Źródło: Innogy 

Redakcja GLOBEnergia