Jakie plany na przyszłość? Jakie marzenia? Jakie oczekiwania wobec rynku?

Co czeka nas w przyszłości?

Jeszcze w tym roku chcemy wprowadzić na rynek kolejne nowości produktowe. Mocno stawiamy na współpracę z naszymi partnerami – współpraca z Weroniką Nowakowską (ambasadorka marki Viessmann od Olimpiady w Soczi) jest tu idealnym przykładem. Jak wiemy, Weronika nie uprawia teraz aktywnie sportu – postawiła na rodzinę. Kibicujemy jej w tym i bardzo się cieszymy, że dołączyła do nas i z pełnym zaangażowaniem wspomaga nas przy okazji imprez takich jak Targi. Z naszymi Partnerami łączy nas nie tylko biznes, ale również ogromne zaufanie i wieloletnie przyjaźnie.

A co dalej w branży?

Myślę, że na pewno będzie rosła rola komunikacji i szybkości wymiany danych. Serwis przyszłości będzie reagował, nie tak, jak obecnie – w odpowiedzi na zgłoszenie awarii, ale jeszcze przed jej wystąpieniem. To nasze ogromne marzenie, którego spełnienie nie jest bardzo odległe. Nasze dwa nowe kotły: Vitodens 100 oraz Vitodens 200, już mają możliwość podłączenia do Internetu i nasz serwis może przejąć ich pełną diagnostykę.

Viessmann to firma odpowiedzialna nie tylko za niezawodność produktów, które oferujemy, ale również za to, by były one jak najbardziej przyjazne środowisku. Dużo mówi się o CO2, o protokole z Kioto, ale w naszych polskich warunkach to pyły zawieszone są największym problemem. Podjęliśmy inicjatywę, w której zachęcamy naszych Partnerów, by wspólnie z nami powalczyli o czyste powietrze. Pamiętajmy, że nasze dzieci będą żyły w środowisku, które my im w tej chwili stworzymy. Ogłosiliśmy plan wspólnych działań na spotkaniu z naszymi najważniejszymi Partnerami, a teraz zachęcamy kolejnych, by przystępowali do naszej inicjatywy i razem z nami podnosili świadomość ekologiczną Polaków.

Źródło: GLOBEnergia Plus 5/2016


POBIERZ DARMOWĄ APLIKACJĘ MOBILNĄ GLOBEnergia Plus i czytaj cały artykuł już dziś!

AppStore
  GooglePlay