Trwają przygotowania do V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014, które odbędą się 19 i 20 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Targi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Firmy zaprezentują tam najnowsze produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Wystawcy będą mieli możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z osobami zarządzającymi w sieciach handlowych: spożywczych, odzieżowych, RTV/AGD, budowlanych i wyposażenia wnętrz, drogeryjnych i salonikach prasowych, a także sieciach sklepów przy stacjach paliw. Targi odwiedzają także osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, zarządcy i najemcy centrów handlowych, przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie dla sklepów oraz lokalni dystrybutorzy.
Konferencja Retail Congress 2014
Pierwszego dnia Targów RetailShow odbędzie się całodniowa konferencja Retail Congress 2014, podczas której specjaliści z Polski i zagranicy zaprezentują trendy w projektowaniu sklepów różnego formatu, opowiedzą o sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta oraz omówią nowy model sprzedaży wielokanałowej. Konferencja podzielona będzie na trzy sesje tematyczne: „Shop Concept”, „Shopping Experience” oraz „Omnichannel Retailing”.
Pierwsza sesja konferencji „Shop Concept” będzie poświęcona projektowaniu przestrzeni komercyjnej. Znani architekci i designerzy opowiedzą o kreacji miejsc, które podnoszą wartość marki, odzwierciedlają jej filozofię i pozwalają klientowi poczuć jej charakter.
Organizator V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow zaprasza firmy z branży handlowej do udziału w dwóch konkursach: „Best Shop Concept 2014” oraz „Innowacje Handlu 2014”. W pierwszym zostaną nagrodzone unikalnie zaprojektowane i wyposażone sklepy, z kolei drugi wyłoni najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla sektora handlowego.

Modelowy Sklep – nowości produktowe i światowe trendy w projektowaniu
Pośrodku hali wystawienniczej zlokalizowany będzie Modelowy Sklep (The Perfect Store) o powierzchni 200 mkw. W realnych warunkach pokazane zostaną rozwiązania konkurencyjnych firm, które potencjalni nabywcy będą mogli od razu porównać. Dla wystawców to okazja do praktycznego zaprezentowania produktów oraz bezpośredniej rozmowy z klientem.

Modelowy Sklep to również okazja do przyjrzenia się najnowszym światowym trendom w projektowaniu powierzchni handlowych. Autorka projektu, Ewa Gawroniak-Olejniczak z firmy Ego-Studio, podkreśla, że w tegorocznej aranżacji zostaną wykorzystane naturalne materiały wykończeniowe. Odpowiednio połączone z innymi elementami wystroju, np. oświetleniem i grafiką, pomogą stworzyć atmosferę sprzyjającą zakupom. – W Modelowym Sklepie pokażemy jak ważne jest pierwsze wrażenie przy wejściu oraz jak poprzez aranżację sklepu budować pozytywne relacje z klientem. Podpowiemy także jak wyeksponować poszczególne działy w sklepie o małej powierzchni – zachęca projektantka.

Informacje praktyczne
V Targi RetailShow odbędą się w dniach 19-20 listopada 2014 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska Sp. z o.o. Sp. k. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów.

Źródło: www.retailshow.pl