Znalezienie najlepszego rozwiązania dla miejsca montażu akumulatora jest jednym z największych wyzwań w rozwoju nowoczesnych e-rowerów. Trend w branży rowerów elektronicznych dotyczy zintegrowanych akumulatorów wbudowanych w ramy rowerowe. Zaletą zintegrowanych akumulatorów jest lepszy wygląd, ochrona akumulatora podczas wypadku, lepsza ochrona przed kradzieżą, lepszy rozkład ciężaru i lepsze prowadzenie kabli. Dzięki nowemu akumulatorowi URV8, który jest zintegrowany w sposób niemal niewidoczny w ramie i jest również wyjmowany, Grupa BMZ oferuje nowoczesny projekt. Zostanie on zaprezentowany na międzynarodowych targach Eurobike.

URV8 w celu sprostania trudnym sytuacjom obciążenia

URV8 reprezentuje opracowanie akumulatora o potężnym mechanizmie mocującym, który działa niezawodnie, nawet w trudnych sytuacjach obciążenia. Aluminiowa obudowa i mocowanie URV8 są solidne i wytrzymałe. W pełni zintegrowany akumulator ma zwartą konstrukcję, w zależności od geometrii ramy może być zintegrowany tak, że będzie wyjmowany z góry, z dołu lub z boku. Akumulator zbudowano z wykorzystaniem ogniw BMZ Top, które oferują bardzo dużą gęstość energii i trwałość do dwunastu lat eksploatacji. URV8 osiąga maksimum 30 A, 650 Wh i jest dostępny z napięciem znamionowym 36 V lub 48 V. Oznacza to, że URV8 jest wysokowydajnym, gotowym rozwiązaniem dla nowej generacji silników e-rowerów.

Rozwiązania dla unikalnych projektów ram klienta

Dzięki modelom URV7, URV8, URV9 oraz nowemu akumulatorowi typu Cargo, BMZ oferuje wiele zintegrowanych rozwiązań w zakresie akumulatorów, które można zintegrować z unikatowymi projektami ram klienta. Modele URV7 i URV9 są akumulatorami mocowanymi w dolnej rurze ramy, o mocy do 500Wh. URV7 jest pół-zintegrowanym akumulatorem mocowanym w dolnej rurze ramy, który można łatwo wyjąć i wyróżnia się tym, że zapewnia płynną integrację. BMZ oferuje również URV9, który jest w pełni zintegrowany z rurą dolną i nie jest wyjmowany. Szczególnie dobrze nadaje się do rowerów długodystansowych, rowerów specjalistycznych, lekkich konstrukcji oraz flot rowerów / wypożyczalni. To w pełni zintegrowane rozwiązanie znika całkowicie w ramie, aby stać się niewidoczne i jest szczególnie popularne w minimalistycznych konstrukcjach ram. Akumulator typu Cargo jest elastycznym rozwiązaniem dla rynku rowerów ładunkowych, o mocy do 850 Wh.

Wszystko z jednego źródła – wyprodukowane w Niemczech

BMZ oferuje zarówno rozwiązania dla konkretnych klientów, jak i baterie platformowe. Zaletą baterii platformowych jest to, że umożliwiają szybsze zakończenie projektu i zapewniają oszczędność kosztów. Projektant ram otrzymuje niezbędne dane CAD, a następnie może znaleźć najlepsze rozwiązanie z funkcjonalnego i projektowego punktu widzenia przy stosunkowo Nowe rozwiązania w zakresie baterii będą prezentowane podczas targów EuroBike w Friedrichshafen.

 

Źródło: materiały prasowe BMZ GmbH 

Redakcja GLOBEnergia