Każdy nowy model urządzenia przed wejściem do sprzedaży podlega rygorystycznym testom jakości. Czasami zdarzają się jednak sytuacje, w których klient potrzebuje pomocy Akredytowanego Instalatora. Contact Center B2C zapewni wsparcie dla konsumenta zarówno przed jak i po zakupie pomp ciepła Aquarea i klimatyzatorów Panasonic. Nowe Contact Center to jednak nie tylko infolinia! Na stronie internetowej producenta, klient może:

– pobrać instrukcje techniczne
– dowiedzieć się więcej o pompach ciepła Aquarea, zdalnym sterowaniu Smart Cloud i zdalnym serwisie Service Cloud
– poznać zaawansowane sterowanie klimatyzacją przez smartfon
– znaleźć Akredytowanego Instalatora, czyli firmę która zapewni użytkownikowi wyższy poziom bezpieczeństwa


W przypadku pytań, Panasonic umożliwia kontakt zarówno przez prosty formularz kontaktowy jak i pod numerem infolinii: 800 080 911. Infolinia jest czynna w godzinach 9:00 – 17:00.


Poznaj nowe Contact Center Panasonic!

Panasonic

heating & cooling solutions