SOFARSOLAR All-new Brand Reveal – nowe logo SOFARSOLAR
Ambitne plany i zmiana wizerunku - Konferencja All-new Brand Reveal od SOFARSOLAR!

Od początków założenia SOFARSOLAR misją firmy było dążenie do czystych technologii i zeroemisyjnej przyszłości marki. Dziś dla SOFARSOLAR rozpoczyna się nowy rozdział, a podczas Konferencji SOFARSOLAR All-new Brand Reveal firma zaprezentowała swoje nowe logo oraz plany na najbliższą przyszłość.
W wydarzeniu wzięły udział ważne osobistości ze świata polityki i nauki. Konferencję rozpoczęło przemówienie Tao Xu - Prezesa SOFARSOLAR.

W dobie trwającej transformacji energetycznej świata Prezes Tao Xu mówił o dążeniu z determinacją do nowej ery dla energii - ery zrównoważonego rozwoju. Prezes podkreślił jak ważne jest, by z jeszcze większą odpowiedzialnością zmierzać do rozwoju czystych technologii. Tym samym zapowiedział premierę nowych produktów SOFARSOLAR, które będą miały szansę utworzyć nowy wizerunek firmy i umożliwić głęboką integrację technologii zeroemisyjnej z trendami cyfryzacji. Prezes zwrócił uwagę również na jakość, która jest podstawą dostarczania bardziej wartościowych produktów z zakresu czystej energii.
Nauka i technologia mają szansę zmienić strukturę energetyki. Połączmy siły, by rozpocząć nowy rozdział dla światowej energetyki
zakończył przemówienie Tao Xu.
Nowe LOGO - nowa ERA
W drugiej części Konferencji All-new Brand Reveal dowiedzieliśmy się czym jest nowa era dla SOFARSOLAR. Zaprezentowany został m. in. nowy logotyp marki SOFARSOLAR, który oznacza nowy początek dla rozwoju firmy.

Nowe logo to także nowy wizerunek i nowe idee w dalszej podróży w stronę zielonej energii, w którym jeszcze większy nacisk zostanie położony na zeroemisyjność oraz magazynowanie energii. Nowy logotyp ma wzmocnić przekaz nazwy SOFARSOLAR, w którym:
- S to Sustainable - Zrównoważony
- O to ZEROemisyjność
- F to Future-proof - Przyszłościowy
- A to Affordable - Przystępny
- R to Reliable - Niezawodny
Dowiedz się więcej!
Zobacz Konferencję All-new Brand Reveal. Transmisja jest dostępna!