Wraz z rozwojem strategii globalizacji Solis zdaje sobie sprawę, że eksportując produkty do innych krajów i regionów, należy dostosować się do różnorodnych wymagań, jakie stawiają klimat i położenie geograficzne. Po 15 latach od rozpoczęcia działalności Solis wciąż skupia się na swojej pierwotnej misji, a jednocześnie aktywnie reaguje na zmieniające się potrzeby rynku i opracowuje trafnie dobrane produkty, aby sprostać tym potrzebom. Solis posiada centra obsługi posprzedażnej na całym świecie, dzięki czemu można szybko nawiązać z nimi kontakt i uzyskać odpowiedź na zapytanie w przeciągu 24 godzin.

Czujemy się zaszczyceni tą nagrodą. To nie tylko wyraz krajowego uznania dla już istniejących możliwości usługowych Solis, ale też przypomnienie, aby dalej doskonalić usługi przed i posprzedażowe – powiedział pan Jonson, dyrektor obsługi klienta w Solis Global HQ.

Solis bardzo poważnie traktuje potrzeby swoich klientów. W oparciu o technologię, zaplecze badawczo-rozwojowe, lokalną produkcję i możliwości rozwoju, Solis jest w stanie osiągnąć starannie dostosowany i zróżnicowany asortyment produktów i usług. Rozwiązania o dużej mocy (1500 V) i konwencjonalne rozwiązania (1100 V) mogą zaspokoić potrzeby klientów o różnym profilu na całym świecie i dostarczyć im wartościowe i innowacyjne usługi.

Cały zespół Solis docenia znaczenie poleceń ustnych. Aby klienci wzięli firmę pod uwagę albo zdecydowali się zarekomendować firmę, wszystko, od usług przedsprzedażnych po obsługę posprzedażną, musi działać jak w zegarku. W dalszej perspektywie Solis zamierza nadal koncentrować się na dostarczaniu „terminowych, wydajnych, wysokiej jakości i sprawnie działających” usług. Dzięki bliskim relacjom z klientami Solis pragnie stworzyć nowy punkt odniesienia dla usług w branży!


Materiał sponsorowany

 

Solis

Producent falowników fotowoltaicznych