Największy w historii SOFAR ROADSHOW 2023 z sukcesem

Dobiega końca wiosenna edycja polskiej trasy SOFAR Roadshow 2023. Wydarzenie cieszyło się ogromną popularnością – techniczną wiedzę z zakresu produktów oraz serwisu firmy SOFAR pogłębiło kilkuset instalatorów z całej Polski. Chociaż wydarzenie jeszcze się nie zakończyło, to już można uznać, że przejdzie do historii firmy jako największe Roadshow organizowane w Europie.

Zdjęcie autora: Redakcja GLOBEnergia

Redakcja GLOBEnergia

SOFAR Roadshow jest cykliczną imprezą organizowaną przez firmę SOFAR w całej Europie. To spotkania szkoleniowo-produktowe z firmami instalacyjnymi oraz dystrybutorami, w trakcie których nacisk położony jest na przekazanie jak największej porcji technicznej i produktowej wiedzy. Wydarzenie cieszy się bardzo dużą popularnością - w tym roku frekwencja przeszła najśmielsze oczekiwania. Przeszkolono ponad 500 instalatorów w 12 polskich miastach.

Wiosenna edycja polskiego Roadshow 2023 w liczbach to blisko 3 200 przejechanych kilometrów, 12 miast i ponad 500 przeszkolonych osób. Te liczby naprawdę robią na nas ogromne wrażenie. Przez cały miesiąc spotykaliśmy się z instalatorami, słuchaliśmy ich opinii, szkoliliśmy ich. To dla nas ogromna wartość dodana. Jesteśmy pod wrażeniem zarówno frekwencji jak i zaangażowania uczestników. Właśnie dzięki takim spotkaniom mamy możliwość jeszcze lepiej dostosowywać nasze produkty do potrzeb klientów

powiedział Ljubomir Gavrilovic, Szef Marketingu firmy SOFAR na Europę.

Nie byłoby takiej popularności Roadshow, gdyby nie zakres informacji, które w ramach wydarzenia oferuje SOFAR. Prezentowane są nowości produktowe firmy, a nieodłącznym elementem jest też szkolenie techniczne, przybliżające aspekty instalacyjne oraz serwisowe. Dla instalatorów to bardzo duża wartość dodana, ponieważ pozwala w praktyce porozmawiać o wyzwaniach, z którymi spotykają się na co dzień.

Sprawdź produkty SOFAR!

Drugim niezwykle ważnym elementem eventu jest możliwość sprawdzenia produktów oferowanych przez SOFAR. Całej trasie Roadshow towarzyszy dedykowany samochód produktowy, w którym zainstalowane są nowości SOFAR. Dzięki temu instalatorzy mają możliwość w praktyce wykorzystać wiedzę zdobyta podczas szkolenia.

Podczas Roadshow przede wszystkim zależy nam na praktycznym aspekcie szkoleń. Najważniejsze jest dla nas to, aby instalatorzy otrzymali od nas profesjonalną techniczną wiedzę na temat naszych produktów i mogli wykorzystać ją w codziennej pracy. Dlatego bardzo cieszy nas fakt, że spotkania w ramach Roadshow cieszą się tak dużą popularnością. To znaczy, że Klienci cenią nasza markę i chcą wiedzieć o niej jak najwięcej.

powiedział Marcin Bratos, Kierownik Działu Technicznego SOFAR w Polsce.

Wiosenna edycja SOFAR Roadshow Polska zakończy się 28 kwietnia, a samochód odwiedzi kolejne kraje środkowej Europy i ruszy na zachód Europy. Do Polski wróci w drugiej połowie roku.

Jesienią znowu chcemy odwiedzić Polskę w ramach Roadshow. To dla nas jeden z najważniejszych przystanków na całej trasie

dodaje Ljubomir Gavrilovic.

Jak dodał Szef Marketingu firmy SOFAR na Europę, będzie to doskonała okazja dla kolejnych klientów, aby jeszcze lepiej poznać firmę oraz portfolio produktów.

Materiał promocyjny

Zdjęcie autora: Redakcja GLOBEnergia

Redakcja GLOBEnergia