SOFARSOLAR cieszy się z sukcesu kampanii roadshow 'Energy Freedom, Delivered’ w Polsce

SOFARSOLAR, dostawca rozwiązań w zakresie fotowoltaiki i magazynowania energii, cieszy się z sukcesu swojej pierwszej kampanii roadshow pod hasłem "Energy Freedom, Delivered" w Polsce.

Pogłębiający się kryzys energetyczny w Europie stale wpływa na codzienną produkcję energii elektrycznej i życie ludzi, co objawia się m.in. zanikiem napięcia i rosnącymi rachunkami za prąd. Aby pomóc w złagodzeniu obecnej sytuacji, SOFARSOLAR rozpoczyna kampanię pod hasłem "Energy Freedom, Delivered", aby zaprezentować swoje zrównoważone rozwiązania energetyczne w całej Europie, pomagając firmom i mieszkańcom w realizacji prawdziwej "wolności energetycznej".
Wyruszając w podróż po Europie niebieskim vanem, SOFARSOLAR planuje przemierzyć cały kontynent z wieloma przystankami w różnych krajach. W Polsce, będącej pierwszym miejscem docelowym, SOFARSOLAR zorganizował szereg działań, w tym prezentację produktów, prezentację firmy, symulację produktów, szkolenia oraz sesje pytań i odpowiedzi, które znacznie ułatwiły klientom zrozumienie produktów i mocnych stron SOFARSOLAR. W ciągu 11 dni, od 3 do 13 października, w ramach akcji roadshow odwiedzono 7 miast w całym kraju, w tym Tychy, Toruń, Rzeszów, Łódź, Warszawę, Poznań i Swadzim.

SOFARSOLAR przekształcił swoją niebieską furgonetkę w mobilny salon wystawowy, w którym zgromadzone zostały najbardziej zaawansowane rozwiązania PV&ESS, w tym przyszłościowe rozwiązanie PowerAll - zintegrowane rozwiązanie "solar+storage", idealne rozwiązanie dla użytkowników domowych oraz falownik PV o mocy 255kW przeznaczony do projektów solarnych C&I i użytkowych itp. Dzięki wykorzystaniu tych najnowocześniejszych rozwiązań, SOFARSOLAR umożliwia swoim klientom obniżenie rachunków za energię elektryczną i zmniejszenie zależności od sieci energetycznej, oszczędzając im zmartwień związanych z gwałtownie rosnącymi rachunkami za prąd i realizując "wolność energetyczną".

Od momentu pojawienia się w Polsce w 2014 roku, SOFARSOLAR głęboko zakorzenił się na polskim rynku i zdobył solidne zaufanie wśród polskich klientów. Do tej pory firma założyła dwa biura w kraju, w tym centrum obsługi posprzedażnej z grupą doświadczonych inżynierów gotowych do obsługi klientów w każdej chwili. Ostatnie badania rynkowe pokazują, że udział w rynku falowników SOFARSOLAR do fotowoltaiki mieszkaniowej oraz falowników hybrydowych w Polsce przekroczył 20%, plasując się na pierwszym miejscu w kraju.
Inicjujemy tę miesięczną kampanię roadshow w Polsce, ponieważ polski rynek solarny odgrywa naprawdę znaczącą rolę w planowaniu strategicznym naszej firmy. Dzięki tej kampanii roadshow jesteśmy w stanie wypełnić lukę i lepiej współdziałać z naszymi klientami, wzmacniając nasze wzajemne zaufanie dla solidniejszej, długoterminowej współpracy
powiedział Allen Cao, szef SOFARSOLAR Europe
Materiał promocyjny