„Anna łapie słońce” – poznaj historię małej Ani od SolarEdge

SolarEdge przedstawia historię małej Ani, która postanowiła złapać słońce i zmienić świat na lepsze. To nowa kampania firmy skierowana jest do wszystkich dzieci. Dlaczego akurat do nich? Jaki jest cel kampanii?

Sektor fotowoltaiki charakteryzuje praca z misją. Warto więc edukować w tym zakresie kolejne pokolenia. Procesy zachodzące w trakcie produkcji energii nie są proste, dlatego SolarEdge wyjaśnił je tworząc metaforę zrozumiałą nawet dla 4-latków. Zobaczcie sami!
Nieczęsto spotykamy kampanie reklamowe skierowane do dzieci. Skąd pomysł na taki przekaz? Misją SolarEdge jest praca dla kolejnych pokoleń. Opowieść świetnie więc pokazuje wszystkie powody, dla których firma może być dumna ze swojej pracy w branży odnawialnych źródeł energii. Sam pomysł na historię Anny powstał w ramach kampanii employer brandingowej w SolarEdge w Izraelu.
Rozpoczęcie kampanii zbiegło się z bardzo ważnym czasem dla dzieci - rozpoczęciem wakacji i zakończeniem roku szkolnego. To dobry moment, aby nagrodzić dzieci wartościową opowieścią. Dodatkowo aspekt edukacyjny tej historii odpowiada na potrzeby rodziców. Proces powstawania energii zaprezentowano w formie metafory, dzięki czemu nawet dzieci w wieku przedszkolnym mogą zrozumieć ogólne zasady nim rządzące.

Cel kampanii
Głównym celem kampanii SolarEdge jest edukacja. Celem towarzyszącym jest ułatwienie pracownikom SolarEdge, a także wszystkim osobom działającym branży OZE komunikacji z dziećmi w zakresie fotowoltaiki i pracy w tym sektorze.
W ramach kampanii firmy, książeczki o Annie, która łapie słońce zostały wydane w wersji drukowanej w kilku krajach w Europie. Książeczki trafiają obecnie do przedszkoli m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Wisienką na torcie polskiej kampanii jest film "Anna łapie słońce – bajka SolarEdge, czyta Krystyna Czubówna", który można zobaczyć w serwisie youtube. Ten element kampanii jest aktualnie unikatowy. SolarEdge nie wyklucza jednak powstania innych wersji językowych filmu! Na pewno słynny głos w tle pozostanie polskim wyróżnikiem, więc jest się z czego cieszyć!
Materiał promocyjny